Podaj numer VIN pojazdu
- dobierzemy części do Twojego auta!
Oferta

Regulamin

 

Firma VOLVOFAN prowadzi sprzedaż części do samochodów marki Volvo za pośrednictwem sieci Internet.

Sprzedwaca prowadząc działalność gospodarczą dokonuje w ramach portalu volvofan.pl sprzedaży towarów. Prawa autorskie do portalu volvofan.pl oraz zawartych w nim treści należą do portalu volvofan.pl.

ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA

Wysyłkę części samochodowych zapewniamy na terenie Polski i krajów Europy.

  • Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.volvofan.pl lub telefonicznie.
  • Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki Pocztą Polską lub Firmą Kurierską - DPD. Szczegółowe tabele z cenami za przesyłki znajdują się na stronie informacyjnej: "Dostawa" W wypadku wysyłki łącznej kilku części może być konieczne skorygowanie kosztów dostawy. W takim wypadku zostanie to uzgodnione z Kontrahentem.

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon w przypadku klientów indywidualnych lub faktura VAT dla firm. Paragon lub faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

·  Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów. Klient ma możliwość sprawdzenia statusu zamówienia po zalogowaniu się na swoim koncie w sklepie. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie (+48 85) 66-22-022  lub e-mailem pod adresem czesci@volvofan.pl . Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

Części oryginalne sprowadzane na indywidualne zamówienia nie podlegają zwrotowi.

· Złożenie Zamówienia oznacza akceptację przez Kupującego postanowień niniejszego Regulaminu.

· Wszystkie podstawowe ceny podawane są w Złotych Polskich i zawierają 23 % podatek VAT. Ceny w Funtach i Euro przeliczane są dla klientów z Europy. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Firma VOLVOFAN zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

 

FIRMA

Volvofan Edyta Rogala

NIP 5421512800  

REGON: 050587259

Organ który zarejestrował działalność gospodarczą

Urząd Miejski w Białymstoku

Nr. w rejestrze

76699

Adres

15-727 Białystok ul. Hetmańska 36

Adres do reklamacji

15-727 Białystok ul. Hetmańska 36

Podatek VAT 0%

UWAGA - Cena może być niższa o Podatek VAT w wysokości 23 % zawartej w cenie podstawowej, tylko gdy Klient prowadzi działalność gospodarczą na terenie Unii Europejskiej i części zostaną wywiezione poza granice Polski do kraju będącego w Unii Europejskiej. Wówczas wystawiamy FV VAT z 0% stawką VAT. Nr NIP Kontrahenta musi być aktywny na stronie internetowej Komisji Europejskiej: Potwierdzenie numeru VAT (VIES). Jeśli kupujący odbiera towar na terenie Polski i osobiście wywiezie go poza granice naszego kraju, wówczas prześlemy POTWIERDZENIE WEWNĄTRZWSPÓLNOTOWEJ DOSTAWY TOWARÓW, które po wypełnieniu należy odesłać na nasz adres mailowy.

·Odbiór towaru odbywa się osobiście w siedzibie firmy - sklep VOLVOFAN w Polsce w Białymstoku przy ul. Hetmańska 36, bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub firmy kurierskiej DPD.

UWAGA - kosztów za wysyłkę Pocztą Polską nie refakturujemy

TAX FREE

Kupujący, będący osobami fizycznymi nie posiadającymi miejsca zamieszka na terytorium państw UE uzyskują możliwość obniżenia kupowanych towarów o kwotę zawartego w nich podatku VAT. Powyższa obniżka dokonuje się wtórnie, tzn. po przedstawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie wywozu zakupionego towaru poza terytorium UE.

Minimalna wartość zakupów przy której podróżnemu przysługuje uprawnienie to 200,- zł.

Z tytułu zwrotu podatku VAT od zakupionych towarów zostanie pobrana prowizja w wysokości 3% zwracanej kwoty nie mniej jednak jak 10 PLN.

Czas realizacji zamówienia

· Na termin otrzymania przesyłki składają się czas realizacji zamówienia oraz jej dostawy.

Orientacyjny czas dostawy dla przesyłek krajowych - w Polsce - wynosi:

Przesyłki kurierskie – DPD - ok. 1 dzień roboczy.

Przesyłki Pocztą Polską 3-5 dni roboczych.

Orientacyjny czas dostawy dla przesyłek europejskich wynosi:

Przesyłki kurierskie DPD ok. 5 dni roboczych

Przesyłki Pocztą Polską ok. 7 dni roboczych

· Formą płatności za zamówione towary:

  • przelew bankowy na konto firmy VOLVOFAN
  • za pobraniem u pracownika firmy kurierskiej DPD
  • za pobraniem u pracownika firmy Poczty Polskiej .

ZWROTY

· Zgodnie z Ustawą z 14 maj 2014 roku "O prawach konsumenta" (Dz.U. 2014 poz. 827.) Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Miło nam będzie jeśli zwroty będą wcześniej uzgadniane telefonicznie.

  • Zwrotowi podlegają części oryginalnie opakowane i nie posiadające śladów montażu. 
  • Części na indywidualne zamowienia klienta nie podlegaja zwrotowi.

Należy przesłać na adres mailowy volvoczesci@volvofan.pl lub listownie na adres: Volvofan 15-727 Białystok ul. Hetmańska 36 "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży zakupionej części" : wzór:

 

Volvofan 15-727 Białystok ul. Hetmańska 36
Ja [imię, nazwisko kupującego] …....................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów]........................................................................................ ….........................................................................................................., numery zamówienia …............................................ ................................... …....................................................................................................................................................... .
Data zawarcia umowy to [data] …........................., data odbioru przedmiotów [data]................................................................. .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] …................................…...................................................................................
Adres: [adres kupującego] …..............................................................…..................................................................................
Data: [data odstąpienia od umowy] …......................................................................................................................................
Nr konta na który ma być dokonany zwrot ...............................................................................................................................

Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] …..........................................................................................................

Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem, należy zapisać też nr konta bankowego na które ma być dokonany zwrot i dane właściciele tego konta wraz z nr telefonu.

Jeśli na zwracany towar wystawiona była FV należy skontaktować sie z pracownikiem firmy Volvofan, który wystawi korektę Fv, prześle ją na adres kontrahenta i dopiero po otrzymaniu podpisanej kopii tej korekty zostanie dokonany zwrot środkow na konto kontrahenta.

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Wszelkie należności z tytułu zwrotu zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

Brak możliwości odstąpienia od umowy

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w www.volvofan.pl nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

  • zawartej w drodze aukcji publicznej;

  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy

 

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad

Volvofan Edyta Rogala z siedzibą w 15-727 Białystok ul. Hetmańska 36 zobowiązuje się dostarczyć rzeczy bez wad.

GWARANCJA

Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie VOLVOFAN objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta.

REKLAMACJE:

Należy powiadomić nas o chęci złożenia reklamacji - telefonicznie lub mailowo. Wypełnić formularz reklamacyjny (dokładne wypełnienie formularza umożliwi sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji). Reklamowaną część wraz z formularzem reklamacyjnym, potwierdzeniem zakupu części (paragon lub faktura) należy wysłać na adres sklepu stacjonarnego (Volvofan Polska 15-727 Białystok ul. Hetmańska 36).

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Staramy się by wszelkie reklamacje były rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia do nas.

Reklamacje towarów wysłanych za granicę Polski odbywają się na tych samych zasadach co  towarów w obrocie krajowym. Obowiązują wówczas przepisy prawa polskiego.

Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.


W wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Jeśli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go przez volvofan.pl , prosimy o niezwłoczny kontakt z pracownikiem Volvofan.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki (Pocztę Polską bądź firmę DPD) - w razie zauważenia, uszkodzenia opakowania prosimy niezwłocznie skontaktować się z nami, jeszcze w obecności pracownika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD. Spisanie protokołu szkody z pracownikiem dostarczającym paczkę (DPD lub Poczty Polskiej) ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Jeśli dostarczana przesyłka na widoczne uszkodzenia zewnętrzne Kontrahent może odmówić jej przyjęcia z powodu "uszkodzeń zewnętrznych", bądź po odbiorze otworzyć przesyłkę a w razie uszkodzenie części spisać z kurierem "protoków szkody".

· Sprzedawca nie odpowiada za szkody poniesione przez Kupującego w wyniku utraty danych lub opóźnienia w otrzymaniu lub przesłaniu informacji spowodowanych zdarzeniami niezależnymi od właściciela serwisu volvofan.pl a uniemożliwiającymi prawidłowe jego funkcjonowanie, mającymi charakter siły wyższej, w szczególności: brak transmisji, nieprawidłowa transmisja, opóźnienie lub przerwa w świadczeniu usług, wybuch wojny, huragan, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, strajk, akty, awarie sieci Internet lub jej części, sieci energetycznej oraz innych.

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Klientem sklepu volvofan.pl , zgodnie z obowiązującymi przepisami może zostać osoba, która ukończyła 18 lat i posiada zdolność do zawierania umów cywilno-prawnych.
· Oferta zamieszczona na stronie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
· Złożenie zamówienia w sklepie internetowym volvofan.pl ma charakter wiążącego dla kupującego oświadczenia woli i stanowi zawarcie umowy sprzedaży w rozumieniu przepisów Prawa Cywilnego.

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur

 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

Możliwe sposoby kontaktu

 

- w siedzibie firmy Volvofan Edyta Rogala 15-727 Białystok ul. Hetmańska 36

- telefonicznie 85 6622022 / 85 6743068 / +48 603-728-076 / +48 506-732-855

- skype volvofan11

- mail volvoczesci@volvofan.pl

 

Koszt dostawy 

Koszt dostawy obejmuje również koszt pakowanie i wysyłki.

 

Potwierdzeniem zawarcia umowy jest paragon lub faktura przesłana wraz z zamówieniem lub w formacie PDF elektronicznie na wskazany adres e-mail.

 

Życzymy Państwu spokojnej jazdy i zadowolenia ze swojego samochodu.

Pozdrawiamy

Zespół firmy Volvofan